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Sieben Beiträge der Passauer Marketing-Lehrstühle bei der Frontiers in Service Conference 2017 angenommen

| Lesedauer: 2 Min.

Toller Erfolg für die beiden Marketing-Lehrstühle der Universität Passau! Bei der diesjährigen 26th Annual Frontiers in Service Conference 2017 wurden sieben Beiträge zur Präsentation angenommen.

Die von der American Marketing Association jährlich organisierte Konferenz zählt zu den renommiertesten Konferenzen im Bereich Service Marketing weltweit. In diesem Jahr findet sie zwischen dem 22. und 25. Juni in  New York City, New York, USA statt.

Folgende Beiträge wurden bei der Frontiers akzeptiert:

Jurgensen, G., & Totzek, D. (2017). The negative effects sequential price disclosure on price fairness: The role of price complexity, quality inferences, and eye-tracking data. Accepted at 26th Annual Frontiers in Service Conference, New York City, NY, USA, 22.06. – 25.06.2017.

Lara-Quintanilla, M., Ates, Z., Duque, L. C., Schumann, J. H., & Büttgen, M. (2017). Online Health Information Search (OHIS): Patients' Motivations, Information Search Behavior and Outcomes. Accepted at 26th Annual Frontiers in Service Conference, New York City, NY, USA, 22.06. – 25.06.2017.

Maar, D., & Totzek, D. (2017). When is less really more? The opposite effects of professional service providers' uncertainty disclosure strategies before and after things go wrong. Accepted at 26th Annual Frontiers in Service Conference, New York City, NY, USA, 22.06. – 25.06.2017.

Moser, S., Schumann, J. H., & von Wangenheim, F. (2017). Managerial Insights on Menu-based Pricing of Services: The Effect of Tariff Customization on Consumer Perceptions, Behavior, and Revenues. Accepted at 26th Annual Frontiers in Service Conference, New York City, NY, USA, 22.06. – 25.06.2017.

Schubach, S. A., Heß, N. J., & Schumann, J. H. (2017). Customer orientation in free online services and the commitment to the free business logic. Accepted at 26th Annual Frontiers in Service Conference, New York City, NY, USA, 22.06. – 25.06.2017.

Selzer, V. L., Schumann, J. H., Büttgen, M., Ates, Z., Komor, M., & Volz, J. (2017). Effective Coping Strategies for Stressed Frontline Employees in Service Occupations – Outcomes and Drivers. Accepted at 26th Annual Frontiers in Service Conference, New York City, NY, USA, 22.06. – 25.06.2017.

Treger, S., Büttgen, M., Schumann, J. H., &  Ates Z. (2017). Service Employees as Coping Support for Stressed Customers: Reducing Customer Participation Stress. Accepted at 26th Annual Frontiers in Service Conference, New York City, NY, USA, 22.06. – 25.06.2017.

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